alwayssmile

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Paulina - 13 januari 2012 17:00

Tror jag ska börja blogga igen faktiskt! 
Har insett att jag inte gör ett skit under dagarna, så kan ju lika gärna skriva ut min tråkhet här? haha :)

Så nu kör vi nystart här!  


Idag var jag i skolan sedan åkte jag direkt hem efter jag slutat och åt mat. Nu väntar jag på att mamma och styvpappa som ska komma hem med pizza, vilket blir middagen. Det roliga är att jag sa till min kompis Gudon idag att jag ska fira in min fredag med en fet pizza, och vad händer? Jo jag firar in min fredag med en fet pizza! :D 


By the way, en kille i min skola (i en annan "avdelning") blev misshandlad idag av två äldre killar. Han blev slagen med trästolar, alltså sådana som finns i klassrummen och sedan knivskuren i ansiktet. 
Och ja, läraren var där och hon försökte hålla fast killen som slängde stolar osv men när kniven kom fram blev alla så rädda att ingen vågade gå in och stoppa det. Och det förstår man ju?
Jag vet vem den som blev misshandlad är och väntar mest på att få höra mer ..
Här kan ni läsa lite om det också:

http://www.dagensps.se/artiklar/sn/2012/01/13/271057/index.xml



Men nu ska jag fortsätta vänta på maten, Ciao!  

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards