alwayssmile

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Paulina - 14 januari 2012 18:38

Kom nyss hem efter jag solat och varit en stund hos killen
Nu ska jag snart äta, mmmm dags att tjocka :D haha, så sjukt hungrig!
Efter det blir det en snabb dusch och sen dra hem till killen igen. Även fast det bara tar ca.10 min att gå mellan oss så hinner man frysa ihjäl i den här kylan, så får nog klä mig extra varmt ;)


Här har vi den hungriga Paulina också ;)  

Av Paulina - 14 januari 2012 12:39

Haha, skulle ju dra och sola tidigt idag, men vaknade nyss.. Fast inte så sent egentligen, så jag drar nog ändå, måste bara äta först ;) 

Såhär kändes det i mitt hjärta när jag vinklade upp persienerna och såg att snön fortfarande var kvar ute.    


Godmorgon på er alla förresten!
Skriver senare, ciao! 

(Btw, söta ni är som skrivit att ni saknat mig! Det gillas :D) 

Av Paulina - 14 januari 2012 01:50

Snart ska jag hoppa i säng och sova, pojken min gick nyss hem och han var verkligen övertrött så jag antar att han kommer sova länge imorgon. 
Därför ska jag passa på att åka iväg och sola (solarium) imorgon under dagen när han sover för att sen dra mig vidare till honom :) Haha, jag tycker det var smart i alla fall?

Men nu får jag ta och säga godnatt till er alla, och sov gott!  



Och kolla vad härligt med sommar! I år ska jag bli dubbelt så brun, så ja, jag tänker fuska med solarium!
Busigt va ;)  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards