alwayssmile

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Paulina - 15 januari 2012 21:37

Plugg nu då! Nu fan ska jag plugga också, inte bara säga det ;) 


Här har ni mig utan smink också ;) Och ja det där är min myströja hemma ifall ni undrar varför jag har den på många bilder haha,,
Gullig pojkvän man har också som säger att han tycker jag är fiiin utan smink, man blir ju lite varm inom sig (a)
Eller så har han bara vant sig eftersom jag är så lat och aldrig orkar sminka mig när vi degar framför någon film ;)   

Godnatt på er alla! :D

Av Paulina - 15 januari 2012 19:12

Är det bara jag som tycker söndagar är så otroligt sega? Tror nog det är min värsta dag i veckan, även fast andra tycker att måndag är det. 


Både igår och idag har jag kört på att vara osminkad, så otroligt skönt! Det älskar jag med sommaren, då har jag aldrig smink, man är ju redan brun och ser fräsch ut så då behövs inget smink ;) 
Lite jobbigare nu under vintern bara när man är så blek man har ju så stor lust att sminka sig lite då men nej fan jag tror nog jag skiter i sminket helt ett tag fram nu, bara jobbigt haha :)

Annars har jag bara varit hemma hos killen igår och sov där sedan hängt där hela dagen idag och nu är jag hemma igen och ska ta mig en vaaaarm lång dusch! Eller ett bad kanske?

   

Tänk vad skönt att ligga i det här badet nu? 
Bilden tagen från "mynewsdesk.com" 

Ska ta och svara på era kommentarer efter duschen/badet också :) 
Ciao! 









Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards