alwayssmile

Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

Byte till blogg.se nu då!

Av Paulina - 20 januari 2012 20:19

Nu har jag skapat en ny blogg på "blogg.se". Den heter nästan exakt likadant bara att det är två stycken "i" på "smile". 

Så nu mer hittar ni mig på http://alwayssmiile.blogg.se/, klicka gärna in och lämna en kommentar! :)







Slutar blogga här imon kort, ska bara se till så att mina läsare förstått att jag bytt blogg nu, annars kommer jag inte använda denna mer :)
Så ses på min andra!
Puss på er :* 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 19 januari 2012 17:36

Tänker inte blogga tills någon hjälpt mig.  Kan man eller kan man inte flytta sin blogg från "bloggplatsen.se" till "blogg.se" (som jag vill) eller måste man skapa en ny ? SVARA TAAAACK :D   ...

Av Paulina - 18 januari 2012 19:30


  Mums bild här då! Jag (till höger om ni inte visste det) ser ut som en sån uppblåst fisk! haha fint va?  Svarar på era kommentarer när jag orkar :) ...

Av Paulina - 18 januari 2012 15:21

Tjej med dåligt humör här, blöö

Av Paulina - 17 januari 2012 21:28

Haha, jag tror mitt liv stämmer in jävligt bra med rubriken.. Jag sover fööör mycket nu mer. Dock så går jag egentligen på sömntabletter eftersom jag haft sömnproblem sen 4-5 år tillbaks, men har inga för tillfälligt eftersom läkaren inte hittat någr...

Av Paulina - 17 januari 2012 16:21


Hemma från skolan nu då.. Slutade 15.30 idag, grymt segt. Men onsdagar är värre, då slutar jag 16.45 ? Dock inte imorgon för min lärare kan inte komma, hur bra? :D    Igår blev det big fail på mig och min kille, vi var så trötta att vi somnade un...

Skapa flashcards