alwayssmile

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Paulina - 8 december 2011 22:36

Har ni lagt märke till att det är sjukt många som skriver såna här "gilla så...." eller "gilla om du tycker jag ser äldre ut än en **" på facebook ? Eller är det bara på min?
Min facebook blir i alla fall bombad av såna statusar. Från början så la jag inte direkt så mycket uppmärksamhet på det, men nu börjar det ju bli överdrivet? Ha-ha, tänkte inte direkt sitta och diskutera om detta ville bara få ut mig det att det börjar bli lite jobbigt att det är det ända man ser på startsidan nu mer. Skulle ju faktiskt vara roligt om någon annans status om något mer normalt kom upp, men de där statusarna väger ju upp hela facebook, tyvärr..


Nu kom jag nyss ut ur duschen, börjar även tidigt imorgon så ska nog se till att komma i säng strax :)


 

Old pic - but I like it!


Sov gott ! :) 
Kram 

Av Paulina - 8 december 2011 20:58

Mina fem mål i livet: 
(ingen ordning)


1. Att lära mig spela gitarr.
2. Att få ett bra och roligt arbete som jag trivs med, och även ett med en hyfsat bra lön. 
3.  Att skaffa två barn.
4. Att flytta utomlands och resa mycket innan jag skaffar barn.
5.  Att gå ut gymnasiet utan ett ända IG/F. 


                                                                                                                                                             


Kom nyss hem från killen! Var i skolan från 8.30 - 15.30 ungefär sen drog jag med killen hem till honom och chilla där :) Åt lite och myste :) Annars har jag inte gjort så mycket mer.. Ska snart hoppa in i duschen, ska bara svara på era kommentarer först :) 

Och förresten! Tack för era åsikter om jackan jag la upp en bild på igår! Fick ingen kommentar om att den var ful eller så, vilket är lite konstigt eftersom alla tycker olika. Men det är ju bara kul att ni tycker den är snygg och att jag borde köpa den! Så tack igen, ska åka och kolla i helgen, uppdaterar er då om jag ska köpa den eller inte ;)  


Kramar

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards