alwayssmile

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Paulina - 13 december 2011 18:56

Såg nyss att jag fått betyget B på mitt senaste filosofi prov! :D Ändå fattar jag knappt något utav det? :o Men nice ju, eller hur?! 

Av Paulina - 13 december 2011 15:46

Iiiiiih fick nyss sms från pojkvännen! Super glad tjej här :D 

Han hade nyss kommit fram och det var riktigt nice väder (kul för honom liksom, här sitter man med sämsta..) sen så antar jag att han hoppade i havet och sola! 
Hur avundsjuk som helst på honom :(  

Av Paulina - 13 december 2011 14:14

Kom hem från skolan för en stund sen. Vi hade ju volleyboll turné.. Det gick sämst. Börja med att vi blev diskade typ? :s även fast vi vann matchen så räknades det som en förlust bara för att vi inte var 6 spelare ute på planen i rätt tid... Andra matchen gav alla upp och vi förlorade och tredje vann vi, men dom vi mötte sög ju lika hårt så inte särskilt konstigt att vi lyckades vinna... Får ta igen det nästa år ;) 

Stannade och tittade klart på alla andras matcher tills det var final, killarna var ju helt sjukt bra! 


Skulle egentligen dra och shoppa/sola med en kompis idag men hon kunde tydligen inte, så får bli en annan gång det :) Får chilla hemma eller så :) Eller ja, jag snackar ju med Ivan i skype just nu, kuuul :D


Måste bara erkänna det att jag saknar min lilla nuffe redan :( Är så sjukt van vid att få något sms då och då av honom under dagarna och så men nu har man ju inte fått något.. Tycker planet kan vända om och ge tillbaks honom till mig :$ 


Dag 7 - Mitt favorit citat.


Har så många! Men något citat som är bra är väl "What dosen't kill you, only makes you stronger"

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards