alwayssmile

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Paulina - 15 december 2011 21:34

Dag 9 - En bild på mig och någon jag älskar.


En gammal bild på mig och min mamma från när jag var liten. Älskar min mamma otroligt mycket, även om jag kanske inte visar det så mycket som jag borde.   

Av Paulina - 15 december 2011 16:50

Nyss duschat och använt "ricinolja APL". Det ska tydligen göra så att håret växer snabbare och blir tjockare, starkare och lenare/glansigare. Om det här fungerar så blir man ju skit glad?! Har nämnligen kompisar som använt sig utav det här i någon månad och dom har redan fått längre och "bättre" hår, men det är ju olika från person till person så vi får hoppas det fungerar på mig med! 
Det kostar 41/42 kronor på apoteket. 


Köpte oljan idag och även lite annat :) Var med Elina och Gudon


Nu ska det bli pepparkaksbak! :D 


                                                                                                                                                       


Och förresten!
Kolla in den här tjejens blogg:



Riktig söt och snäll tjej! Bra blogg är det också :) Värt att kika in ;)   

Klicka --> http://knwn.blogg.se/ 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards