alwayssmile

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Paulina - 19 december 2011 21:59

Sitter och tittar på "pretty little liars" som vanligt nu igen då.. Snart tittat klart på alla avsnitt jag har :( Panik haha! Men jag ska hålla utkik efter fler avsnitt! 
Jag skulle egentligen ha pluggat ikväll ju? Har ju tre "prov" imorgon, två av dom är redovisningar/boksnack men det betygsätts ju, så jag räknar det som prov.. Börjar bli orolig över att jag inte kommer klara naturkunskaps provet, måste klara det! Fyfan panik. 


Snart blir det dags att sova! Helt utmattad även fast jag började tolv idag och bara hade en lektion sedan drog hem och bara slappat.. Konstigt? 


Haha bildbrist! Så får bli en från i sommras, bara för att ni ska få en, haha!  


Aja, godnatt på er! Sov gott :) 

Av Paulina - 19 december 2011 18:30

Dag 13 - En bild från min förra sommar. 


En bild på mig från min förra sommar, eller ja, från i somras, borde jag lagt upp en bild på sommaren 2010? Förvirrad tjej här..

Av Paulina - 19 december 2011 16:59

Nu ska den här tjejen ta och börja plugga kanske? ..Snart. Haha, så jävla lat. Men skyller på vädret ;)
Får ta och plugga efter maten en stund :) Nu ska jag fortsätta och glo på min serie "pretty little liars".

Ciao!   

Av Paulina - 19 december 2011 14:03

Kom till skolan lite sent, men bara 10 min ungefär.. Sen hade vi idrott, någon slags styrketräning och efter det skulle vi gentligen ha matte, men vår matte lärare var sjuk? Så onödigt, hade inte behövt släpa mig till skolan i det här äckliga värdet för att ha en idrotts lektion där han inte tar närvaro och inte bryr sig särskilt mycket om man gör något.. 
Haha fin inställning, jag vet.. Men snart lov och jag är skoltrött, då känns faktiskt en sån här skoldag helt onödig att vara närvarande på.

   

Bara massa slask. Fyfan för detta! 
Men hemma nu i alla fall :) 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards