alwayssmile

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Paulina - 17 december 2011 19:21

Brukar ni umgås med familjen? Ni vet.. när ni sitter hemma någon kväll och inte har något annat för er.. Eller sitter ni mest för er själva och gör något annat? 
Jag känner att jag umgås aldrig med min familj. Jag känner inte att jag borde, att jag vill? Vill inte verka som en total bitch mot min familj eller så, jag älskar dom över allt. Men vi gör aldrig något roligt? Sitter hellre på mitt rum och glor på någon film istället. Däremot var det inte såhär förr, då var jag med dom så ofta jag kunde, kanske bara ar en fas jag kommit in i ? :) 
Haha am I alone with this? Tell me...  

Av Paulina - 17 december 2011 14:03

Snöar det hos er också? 
Här snöar det för fullt, tyvärr.. Jag vill ha en snöfri vinter just för att jag hatar tiden när det snöar och sen när det ska smälta så blir det massa slask, bara sjukt jobbigt. Men sen kan jag ju helt klart hålla med om att det är mysigt när snön väl ligger utan slask och grejer. Men sånt varar ju inte länge, så hellre att det inte kommer någon snö alls!

Gillar inte snön så ni får en bild på mig och Gudon istället!

Gudon och jag <3    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards