alwayssmile

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Paulina - 10 december 2011 18:27

Hoppsan, glömde helt bort bloggen igår! Firade nämligen min och min pojkväns ett årsdag i förskott (eftersom ahn är utomlands när den egentligen är, som jag skrivit förr) så ja vi gick på bio och åt ute osv, mysigt! :) 

Sov även hos honom och kom nyss hem nu.. 

Han drog på sin klassfest och jag har nyss duschat så ja.. Får se vad som händer för mig ikväll, kanske drar ut, aksnek stannar inne kanske hittar på något hel knasigt? Vem vet haha :)


Och ja, får köra både dag 3 och dag 4 idag då!


Dag 3 - Min facebook profilbild.


http://www.facebook.com/Nilsson.Paulina, där har ni även min facebook ifall ni ksulle vilja lägga till mig sötisar :)   


Dag 4 - Berätta 5 "hemligheter" om mig själv.

Blir nog mer 5 sanningar för hemligheter är ju inte hemligheter om man berättar dom ;) 


1. Jag ÄLSKAR att sjunga och fick mvg i musik i årskurs 9 på grund av min "underbara röst" som min musik lärare sa. 

2. Jag älskar även att rita! Särskilt porträtt. Här har ni en bild jag ritat på rihanna förr:   

3. Jag hatar dryga människor som bara käftar emot allt man säger även fast man är hur trevlig som helst.

4. Jag är otroligt klantig och klumpig! 

5. Jag kan gå från att vara sjukt glad till sjukt sur på två sek om någon säger eller gör något jag tar illa upp för. 


There you have it! Update later :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards