alwayssmile

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Paulina - 7 december 2011 19:58

Som sagt, behöver era åsikter just nu! 

Vill ha den här jackan:



Den är från mq. Någon som provat den eller har den?
Jag tycker den verkar skit snygg just på bilden, men inte sett den i verkligheten. Ska åka och prova den i helgen tänkte jag, men är den verkligen så snygg? :)


Kommentera!          

Av Paulina - 7 december 2011 18:17

Nyss hemkommen från stan där jag har solat då :) Blev faktiskt en aning brunare, men inte särskilt mycket.. Haha, får fortsätta kämpa! ;) 
Tänker inte lägga upp någon bild på någon rand jag fått som visar hur "brun" jag blivit förän jag faktiskt är jätte brun, så ni kanske får vänta ett bra tag haha :) 


Nu är det dags för mat! Super hungrig som alltid, äter ju typ hela tiden känner jag! Men det gör inte mig något :D

Smaklig måltid alla, hoppas det smakar :) eller smakade om ni redan ätit ;) 


Kram 

Av Paulina - 7 december 2011 15:42

Nu ska jag dra mig iväg och sola med min kompis :) 

Dags att bli lite brunare :D 


Tjingeling, haha!

Av Paulina - 7 december 2011 14:48

 

Den här tjejen saknar jag grymt mycket! Vi gick i samma klass från 5:an till 9:an men nu går vi båda i första ring och har inte träffats sen skolavslutningen i 9:an. Får se till att hooka upp med henne snart! :) 


                                                                                                                                                             


Kom precis hem från skolan, slutade egentligen vid 13.00 men väntade på en kompis som slutade senare bara för att jag är så schysst ;) haha, nej men hade ändå inget annat för mig, så varför inte? :) 

Vann ett usb-minne på 4GB idag också! Det var handelsbanken (tror jag?) som var i vår skola och ställde frågor och så sen om man svarade rätt på några frågor fick man snurra på ett hjul för att få chansen att vinna en biobiljett eller ett usb-minne. Grejen var den att jag ville ha en biobiljett men dom tpg precis slut innan jag vann, så typiskt! Men ett usb-minne är väl bra att ha också? Har dock redan flera stycken, men jaja jag är nöjd med priset ändå ;) 


Tänkte dra hem till älsklingen efter skolan, bjuda in mig själv lite sådär, men sen kom jag på att han har massa plugg att göra så jag sket i det och åkte hem istället. Så nu blir det till att tråka sönder istället, ha-ha. Kul va? 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards