alwayssmile

Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Dag 1 - En bild på någon jag saknar.

Av Paulina - 7 december 2011 14:48

 

Den här tjejen saknar jag grymt mycket! Vi gick i samma klass från 5:an till 9:an men nu går vi båda i första ring och har inte träffats sen skolavslutningen i 9:an. Får se till att hooka upp med henne snart! :) 


                                                                                                                                                             


Kom precis hem från skolan, slutade egentligen vid 13.00 men väntade på en kompis som slutade senare bara för att jag är så schysst ;) haha, nej men hade ändå inget annat för mig, så varför inte? :) 

Vann ett usb-minne på 4GB idag också! Det var handelsbanken (tror jag?) som var i vår skola och ställde frågor och så sen om man svarade rätt på några frågor fick man snurra på ett hjul för att få chansen att vinna en biobiljett eller ett usb-minne. Grejen var den att jag ville ha en biobiljett men dom tpg precis slut innan jag vann, så typiskt! Men ett usb-minne är väl bra att ha också? Har dock redan flera stycken, men jaja jag är nöjd med priset ändå ;) 


Tänkte dra hem till älsklingen efter skolan, bjuda in mig själv lite sådär, men sen kom jag på att han har massa plugg att göra så jag sket i det och åkte hem istället. Så nu blir det till att tråka sönder istället, ha-ha. Kul va? 

 
 
BRUNETTBLOGGEN

BRUNETTBLOGGEN

7 december 2011 15:15

har varit sjuk hela dan :( sjdå?

http://brunettbloggen.se

 
louise

louise

7 december 2011 15:27

följas via bloglovin?

http://sockerlollo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 20 januari 2012 20:19

Nu har jag skapat en ny blogg på "blogg.se". Den heter nästan exakt likadant bara att det är två stycken "i" på "smile". Så nu mer hittar ni mig på http://alwayssmiile.blogg.se/, klicka gärna in och lämna en kommentar! :)     Slutar blogga här ...

Av Paulina - 19 januari 2012 17:36

Tänker inte blogga tills någon hjälpt mig.  Kan man eller kan man inte flytta sin blogg från "bloggplatsen.se" till "blogg.se" (som jag vill) eller måste man skapa en ny ? SVARA TAAAACK :D   ...

Av Paulina - 18 januari 2012 19:30


  Mums bild här då! Jag (till höger om ni inte visste det) ser ut som en sån uppblåst fisk! haha fint va?  Svarar på era kommentarer när jag orkar :) ...

Av Paulina - 18 januari 2012 15:21

Tjej med dåligt humör här, blöö

Av Paulina - 17 januari 2012 21:28

Haha, jag tror mitt liv stämmer in jävligt bra med rubriken.. Jag sover fööör mycket nu mer. Dock så går jag egentligen på sömntabletter eftersom jag haft sömnproblem sen 4-5 år tillbaks, men har inga för tillfälligt eftersom läkaren inte hittat någr...

Ovido - Quiz & Flashcards