alwayssmile

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Surprise!

Av Paulina - 16 december 2011 14:18

Kom nyss hem från skolan, skönt med helg! 
Nu ska jag                .. Nyfikna? ;) haha vad fult, kör en liten teaser :p
Men ni kommer få veta senare idag ;)         


Mina prov och redovisningar idag gick helt okej, förutom historia provet.. Kaos på den. Får lösa det sen :) 

Mina planer för helgen:

Fredag:  Göra det "hemliga" och sedan bara softa hemma med familjen :) 

Lördag: Julhandla och sen får vi se om jag drar på en fest på kvällen. Tror inte det, inte taggad alls just nu känner bara för att dega hemma i soffan hela helgen istället, haha :) Så troligtvis så stannar jag hemma på lördagen också :) 

Söndag: Julhandla det sista.. Sedan plugga till naturkunskaps prov och svenska redovisning :) 


                                                                                                                                                              


 Dag 10 -  Bild på en tid jag saknar.


Haha! En hemsk men ändå fin bild. Jag är då i mitten med mitt vita fula upplysande hår. Sen har vi my old best friend till höger och en väldigt bra och nära kompis till höger. Hon till vänster har jag inte haft nån bitch-fight med, om man nu kan säga så, haha. Men vi tappade bara kontakten nu när vi började gymnasiet och så. Hon till höger däremot är jag fortfarande vän med, vi snackar och ses, så det är ju skönt! :) 
Men ja, som sagt.. Jag saknar verkligen den här tiden med dom här två underbara tjejerna. Riktigt goa tjejer. En av de bästa tiderna i mitt liv :)

 
 
Patricia

Patricia

16 december 2011 15:59

Nu blir jag nyfiken:)

http://patriciac.blogg.se

 
FlizanLizan

FlizanLizan

16 december 2011 16:21

sv: tack det ska jag, härligt :)

http://flizanlizan.blogg.se

 
Felicia

Felicia

16 december 2011 17:16

sv: tack så mycket! okej jag med :) kram <3

http://feliciadimitri.blogg.se

 
Sagofarbrorhistorikern

Sagofarbrorhistorikern

16 december 2011 18:34

Historiaprov är ju skoj! :D Vad handlade provet om? :)

http://sagofarbrorsundben.bloggplatsen.se

 
Sandra

Sandra

16 december 2011 22:01

Ikväll är det lugnt. Varit ute och ätit tvårätters så nu är vi sega. Själv?

http://lilleput.blogg.se

 
Sagofarbrorhistorikern

Sagofarbrorhistorikern

17 december 2011 00:29

Easy shit: Kyrkan och Aristoteles anses vara auktoriteter, korstågen till Jerusalem görs och Östrom faller :)

Njääh, kanske inte så lätt egentligen, om man inte är intresserad liksom jag är. :D

http://sagofarbrorsundben.bloggplatsen.se

 
Sagofarbror

Sagofarbror

17 december 2011 12:51

Yeah, det är nog helt förståeligt... Själv föredrar jag faktiskt modern historia, liksom första och andra världskriget plus kalla kriget och så vidare. Tycker det är mer intressant eftersom det är sånt som faktiskt gjort världen till det den är idag. :)

http://sagofarbrorsundben.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 20 januari 2012 20:19

Nu har jag skapat en ny blogg på "blogg.se". Den heter nästan exakt likadant bara att det är två stycken "i" på "smile". Så nu mer hittar ni mig på http://alwayssmiile.blogg.se/, klicka gärna in och lämna en kommentar! :)     Slutar blogga här ...

Av Paulina - 19 januari 2012 17:36

Tänker inte blogga tills någon hjälpt mig.  Kan man eller kan man inte flytta sin blogg från "bloggplatsen.se" till "blogg.se" (som jag vill) eller måste man skapa en ny ? SVARA TAAAACK :D   ...

Av Paulina - 18 januari 2012 19:30


  Mums bild här då! Jag (till höger om ni inte visste det) ser ut som en sån uppblåst fisk! haha fint va?  Svarar på era kommentarer när jag orkar :) ...

Av Paulina - 18 januari 2012 15:21

Tjej med dåligt humör här, blöö

Av Paulina - 17 januari 2012 21:28

Haha, jag tror mitt liv stämmer in jävligt bra med rubriken.. Jag sover fööör mycket nu mer. Dock så går jag egentligen på sömntabletter eftersom jag haft sömnproblem sen 4-5 år tillbaks, men har inga för tillfälligt eftersom läkaren inte hittat någr...

Ovido - Quiz & Flashcards